framsteg och saknad

Hejhej.

I dag var en bra dag, träffade en handläggare om praktik på Spiragården :P
så på måndag ska papper skrivar sen är det bara att köra i gång :P
Fyf*n vad skönt säger jag bara, så många hinder som jag stött på, tagigt mig över så är det äntligen min tur att göra framsteg, visa att jag vill vara delaktig i det underbara som dessa människor dagligen handskas med.
Känna att man är en del av det hela är en otrolig kännsla och möjlighet.

Men det går inte en dag utan att jag tänker på dig.

Och jag bara undrar
Funderar
Tänker du på mig?
som jag tänker på dig.
Gråter du som jag?
Känner du dig villsen
rädd
som jag?
saknar du mig?
som jag
saknar dig

Gumman
Du ska veta att
även om avståndet är lång
är vänskapsbandet
Längre
Jag älskar dig

Vi två

nu
föralltid

Älskar dig vännen min
Katarina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0