Hur kan jag tro på kärlek??

Tror mitt hjärta håller på att gå söder just nu..
vet inte längre vad jag ska ta mig till, hur jag bete mig runt om kring dig. Du vackra.

Jag har aldrig någonsin kännt så hör förut, men nära dig blir jag fyld av värme, hopp men samtidigt okså förtvivlan.
Förtvivlan över att jag inget vågar säga dig.

Ditt leénde, Skratt, dina ögon och din sångröst får blodet i mina ådror att smällta likt glass i solen.
Men vad kan jag göra?

åhh du fina du vackra
Du underbara </3

Kärlek till dig

Men kan jag tro på kärlek
När den gör oss så ont
Hur kan jag tro på livet
Allt jag hör, ekar tomt

Jag har sett hur du kan le
Jag har hört dig gråta
Det e alltid svårt att se kinder som e våta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0