Sol sol sol

Hejsan :)

Tog en rijäl sovmorgon i dag :)
Vaknade av att mobilen ringde, det var mamma som ringde och fråga vad jag gjorde :P
hahah svara att jag sov :D

Gick ut på uteplatsen, åhhh shit vad varmt :P
Men glad blir man av solen :)

Annars har jag inte gjort så mkt, prata med min sötsak katta, puss på henne, saknar henne så mycket :D<3
Vi prata om lite allt mycket, hon betyder så mycket för mig.
Åhh hjälp vad jag kommer sakna henne när hon flyttar för att börja plugga, vet inte vad jags ska ta mig till.
Men jag vet att det spelar ingen roll vart hon flyttar för det kommer alltid vara vi <3
För en sak är säker bästa vänner; det spelar ingen roll var man bor, hur man ser ut, vad man gör, bästa vänner finns alltid där för en.
Det är det som är de bästa med katta; Hon är underbar åå hon älskar en för den man är <3

I morgon åker jag till spiragårde och kommer vara där några dagar, får se om jag får tag på en dator för att kunna skriva. hihi :)

men nu ska jag pilla lite på Facebook

PussHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0