Mitt Först Inlägg

Hejsan :)

Okej mitt första inlägg :)
jag frågar mig fortfarande varför jag skaffa en blogg?
Jag menar, jag har ju hela tiden varit så himmla anti-blogg, men ändå så sitter jag har nu :P
Ja vi får väl se hur det här fungerar, men jag vet att en sak är säker, jag kommer
knappast att skriva varje dag..

Kan börja med att säga att jag saknar mina vänner j****t mycket, vissa har jag inte sett sen studenten, Miss you gays <3
känns som det var typ igår vi stog där på flaket åå skrek halsarna av oss :)

I morgon ( i dag) ska jag kanske träffa Frida på stan, det var jätte länge sen jag träffa henne :D Får se vad som händer denna gng, vi har alltid en tendens att skämma ut oss på ngt konstigt vis :D men jag menar hallå man lever bara en gng, ska man ha tråkigt då? NEJ man ska ha kul :D

Nej vet ni va nu ska jag krama Kudden

PussHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0