Lek Och Bus Landet

Hejsan :)

Sitter just nu och väntar på att Frida och hennes familj
ska komma och hämta mig och min lillasyster.
Vi ska åka till lek och buslandet :D hahah man blir aldrig för stor för de,
de är liksom som Tivolii, man blir aldrig förstor för att leka.
inte jag i alla fall :P
Hmm, vet att jag skrev i går att vi skulle ses på stan, men söta Frida försov sig, men spelar roll
det här är ju bara så mycket roligare :D

Det regnar i dag :/ vill att solen ska komma tillbaka, var mycker roligare då.
Fanns mera att göra, nu sitter man bara inne :/
Man kanske skulle gå på bio?
Eller dra till Gustavsvik?

jaja,
men jag skriver lite senare när jag kommit hem från all lek :D

PussHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0