Pass it forward och Regn!

Hejsan :D

Vad har hänt hittills?
Jo i lördags åkte jag upp med mina systrar för att kolla in Kunga familjen som kom till Örebro, det var ju kul ?!? :D
Nej men lite status är det ju, kan man ju skryta om i 2 månader farmmåt xD
Frida ringde, så passa på att träffa henne med :D
Vi sprang runt på stan, åå hade oss:P

hihih <3

Nej, och i söndags så tog jag och Anna med oss Patricia till VOX-festivalen för att lyssna på Timotej, Patricia älskar dem :P
Såå vi stog och köa i 45 min -.- bara för att hon skulle få en atograf och ett kort tillsammans med dem :P haha vad gör man inte för de små? :)
Nej men hon vart jätte glad :D

sen då? nej inte så mkt, sista veckan på Vuxen-dagiset!
Fy F*n vad skönt säger jag bara!!!!!!
Idag såg vi filmen Pass it forward, för den har man ju inte sett förut? :S
*viss ironi i tonen *
hatar de där stället, så himmla drygt!
har Ösregnat i dag med! så vart genomblöt !

Nej jag saknar Spiragården<3 där trivs man<3
Lägger upp en bild på katten Rasmus från Spiragården <3



PussHej <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

saknar rasmus :D

2010-08-28 @ 05:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0