Katarina Vännen Min <3

Denna flicka jag ska skriva om, hon är mycket speciell.
Hon heter Katarina, och är både gullig, rar, å snäll.

Allt började redan sommaren 2009, det var då vi varandra fann.

Ja, det var då som våran vänskap övervann allt runt omkring.
Man kan säga att vi skapade våra egna vänskapsband.

Och som allt sedan bara flöt på, Sommar blev höst, Vinter Blev vår.

Ja så vipps har vi känt varandra i nu ett år :)

Åå allt vi gjort däremellan, ja en hel massa knas

Ja du katta, du åå jag vi har kommit till en fas

Där det är du åå jag, vänskap, kärlek åå massa skoj

Ja, våra liv är fyllt av Joy!

Älskar dig vännen

Du är bäst
Utan dig vore livet pest!

Vi två

Då, Nu, För alltid

Maria<3 Katarina<3
Denna flicka jag ska skriva om, hon är mycket speciell.  Hon heter Katarina, och är både gullig, rar, å snäll.    Allt började redan sommaren 2009, det var då vi varandra fann.  Ja, det var då som våran vänskap övervann allt runt omkring.  Man kan säga att vi skapade våra egna vänskapsband.    Och som allt sedan bara flöt på, Sommar blev höst, Vinter Blev vår.  Ja så vipps har vi känt varandra i nu ett år :)    Åå allt vi gjort däremellan, ja en hel massa knas  Ja du katta, du åå jag vi har kommit till en fas    Där det är du åå jag, vänskap, kärlek åå massa skoj  Ja, våra liv är fyllt av Joy!    Älskar dig vännen  Du är bäst  Utan dig vore livet pest!    Vi två  Då, Nu, För alltid    Maria<3 Katarina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0