Förlåt förlåt förlåt !

FÖRLÅT!

Vet att jag varit megausel på att skriva på ett tag :/
Men de är så att mitt internet har cp:at.
Men nu är det fixat åå jag är tillbaka :)
Så HEJ! :P
Okej, vad har hänt? nej, inte så mkt.
Var på Liquid,Frimis i Lördags med en gammal barndomsvän, vi brukar inte umgås speciellt mkt, med det var kul :)
Eller det var roligare på Burger king efter, för det var bara massa tråkigt folk på Frimis, Typ massa WannaBee Fjortizzar där! *omg*
Så vi drog därifår ganska snabbt :P

I dag var jag med Frida på stan :) hihi jätte mys <3 *puss på henne*
Köpte en tunika på Gina, åå enpresent till världens sötaste människa<3 *kan inte säga vem för det ska bli en suprize :D <3

I morrn blir det mys med Underbara :D *Puss på de med*

hahah fan vad pussar jag delar ut till höger åå Vänster :D

Men nu ska jag leka lite på facebook:D

PussHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0